05 mars, 2007

Fler flyttlådor

Efter en helg i huvudstaden kom jag hem till flyttlådorna igen. Bara att bita i äpplet. Åh, så jag gillat våra djuuupa garderober och braiga lådor att pressa ner grejer i, tills nu *skrattar*
Mmm, räntan på väg uppåt då säger alla. Undra just hur mycket upp den kan gå. Nr jag var hemma sjuk tittade jag på en utfrågning av Riksbankschefen på TV men jag vet inte om jag tycker att jag fick något vettigt av det. Mer än att han inte menade att de hade något att göra med om deras prognoser påverkade exempelvis huspriser eller folks boendekostnader. De sysslade med valutapolitik.
Kanske sant men det känns lite skumt och dumt. Om de nu ger prognoser så vet de ju att dessa påverkar. Nåja, hoppas det håller sig inom rimliga gränser i alla fall *ler* Annars blir det att bo i källaren och hyra ut båda lägenheterna.
Ett annat hus i samma område till salu. Inte riktigt likadant men nästan. Budgivningen pågår. Här kan du titta på det.

Inga kommentarer: